środa, 18 kwietnia 2012

Wyzwanie u Modrak'a ;)

Witajcie,

dziś nietypowo, bo zdjęciowo. Postanowiłam wziąć udział w zabawie organizowanej przez Modraka, a co!:) Polega ona na zgłoszeniu swojego ulubionego zdjęcia. Nie musi być dziełem sztuki, perełką gatunku, czy innym tego typu tworem. Może być najzwyklejsze dla świata, ale niezwykłe dla nas. Tak więc dodaję zdjęcie pod tytułem "Spotkanie po latach". 


Historia zdjęcia jest hm... romantyczna. Przedstawia mnie i mojego męża. Znamy się od lat, chodziliśmy razem do klasy i byliśmy parą zakochanych podlotków w czasach gimnazjalnych;) ale nasze drogi rozeszły się na 7 lat. Najpierw szkoła średnia, potem studia, Irlandia itd... Wkońcu jednak spotkaliśmy się i nie było już zmiłuj się;) To jest zdjęcie z naszej pierwszej randki po 7 latach;). Dodam, że od 2,5 roku jesteśmy małżeństwem;)

Pozdrawiam,

 Pauliś;)

17 komentarzy:

  1. urocze... ;)
    miłość to miłość! co tam czas i przestrzeń...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah jak romantycznie to brzmi:) cóż tak jakoś wyszło;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i gratuluję fajnego bloga, będę zagladać.

      Usuń
  3. ah, ah... jak romantycznie! ale najważniejsze ,że spełnione♥ fajny kadr tego zdjecia.
    rozumiem, że za 20 lat zobaczymy kolejne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) kadrowane z wysięgnika, czyli z ręki mojego męża. Taka spontaniczna sesja z poucinanymi głowami nam wyszła - ale kochamy te zdjęcia - bo oczywiście jest cała seria;)za 20 lat kolejne? hm... będę wtedy bardzo zaawansowaną blogerką;)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcie!
    Wszystko widać, nic nie musiałaś pisać :).
    Dziękuje za udział w mojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Widać miłość w Waszych oczach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ romatyczna historia.....
    zdjątko piękne, te Wasze spojrzenia przepełnione porządaniem. o mamo, CZAD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe bo to jeszcze przed ślubem było;) nie no, teraz też sobie radzimy;)
      Miło mi Cię gościć u mnie na blogu, ja Twojego też odwiedziłam i chyba dobiorę się do starych winyli i zafunduję sobie taki gazetownik... ooooo love it!

      Usuń
  7. życzę Wam takiego samego patrzenia na siebie za 20 i więcej lat :))

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza historia zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło się poczułam na duszy czytając historię pod zdjęciem. Zdjęcie sympatyczne. Serdecznie pozdrawiam i życzę wspaniałego życia. Jola

    OdpowiedzUsuń